Visning på lätt svenska

Tisdag 3 mars 2020, kl. 16:30 - 17

Otobong Nkanga, Solid Manuevers, 2015. Courtesy of the artist, MUHKA and In Situ Fabienne Leclerc.

Är du nyfiken på konst som berättar något om vår samtid?

Då kan du gå en visning av utställningen Varje löv är ett öga på lätt svenska. Efter visningen samlas vi och pratar om utställningen. Vi bjuder på fika.
Ingen kostnad och ingen föranmälan.

Visningen sker i samarbete med Kulturkompis Göteborg.