Visning på lätt svenska

Tisdag 7 januari 2020, kl. 16:30 - 17

Två personer står högst upp på ett isberg, omgivna av vidder med snö
Isuma, One Day in the Life of Noah Piugattuk, 2019. Courtesy Isuma Distribution International.

Är du nyfiken på konst som berättar något om vår samtid?

Då kan du gå en visning av utställningen Varje löv är ett öga på lätt svenska. Efter visningen samlas vi och pratar om utställningen. Vi bjuder på fika.
Ingen kostnad och ingen föranmälan.

Visningen sker i samarbete med Kulturkompis Göteborg.